Op deze pagina vind je alle informatie over de levertijden van Gomibo. Heb je een bestelling geplaatst, dan houden we je altijd per e-mail op de hoogte van de verzendstatus van je pakket. Ook kun je deze inzien via je persoonlijke accountpagina.
De levertijd van je bestelling
Bij elk product op onze website staat de geschatte levertijd vermeld. Deze verandert mee wanneer je een ander land selecteert. Nadat je een bestelling hebt geplaatst geldt altijd de levertijd die in je orderstatuspagina vermeld staat. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een Track & Trace-code om je pakket te volgen.
Voor verzending met PostNL geldt: doordeweeks voor 22.00 uur besteld = morgen in huis.
Voor verzending met DHL & Bpost geldt: doordeweeks voor 17.30 uur besteld = morgen in huis.
Uitzonderingen: Het kan gebeuren dat de levertijd van je pakket langer wordt dan vooraf geschat. Bijvoorbeeld vanwege drukte bij de pakketdienst of doordat een toestel moeilijk leverbaar is door de grote vraag. We houden je hierover per e-mail en op je orderstatuspagina op de hoogte.
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over levertijden. Klik op een vraag om het antwoord te lezen.
-
Wat als mijn bestelling door de brievenbus past?
Je kunt ervoor kiezen Sim only's en losse accessoires die door de brievenbus passen, te laten versturen met briefpost van PostNL. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Verzending via briefpost duurt 2 tot 3 werkdagen.
-
Hoe heb ik mijn bestelling met abonnement het snelste in huis?
Bestel je een abonnement, dan is het nodig dat je het contract hiervan ondertekent. De snelste methode hiervoor is via ons Abonnement zonder gedoe. Hierbij onderteken je het contract direct met een iDeal- of sms-verificatie. Dit is ook mogelijk als je bij het betalen een andere methode dan iDeal kiest.
Als alternatief kun je ook het contract op papier ondertekenen en uploaden samen met een kopie van je legitimatiebewijs. In dat geval kunnen we niet garanderen dat je de bestelling de volgende dag in huis hebt.
-
Wat zijn de levertijden rond de feestdagen?
Voor je je bestelling plaatst vind je de actuele verwachte levertijd op de productpagina van het betreffende product. Nadat je een bestelling hebt geplaatst geldt de levertijd die in je account vermeld staat. Rond feestdagen zullen de getoonde levertijden aangepast worden aan de bezorgmomenten die bezorgdiensten hanteren. Door drukte bij de bezorgdiensten rond de feestdagen, kan het zijn dat de aflevering van je pakket 1 of 2 dagen vertraging heeft.
-
Kan jullie klantenservice me de meest actuele status van mijn bestelling geven?
De huidige status van je bestelling zie je altijd op je orderstatuspagina. Deze status wordt realtime bijgewerkt. Onze klantenservice heeft precies dezelfde informatie, we kunnen je dus niet meer vertellen dan wat je op de orderstatuspagina ziet.
-
Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?
Heb je besteld, maar een foutje gemaakt bij het invullen van je adres? Of wil je de bestelling toch ergens anders laten afleveren? Geen zorgen, je kunt het adres wijzigen. Bekijk eerst op je orderstatuspagina of de bestelling al door ons verzonden is.
Is je bestelling nog niet verzonden?
Neem dan contact op met onze klantenservice. We kunnen een adreswijziging doorvoeren in ons systeem zodat het pakket naar het juiste adres verzonden wordt.
Is je bestelling al verzonden?
Dan kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Wanneer we je bestelling versturen ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace-code. Gebruik deze om te kijken of je het adres nog kunt wijzigen bij de pakketdienst, eventueel na de eerste afleverpoging.
-
Kan ik aangeven wanneer ik wel of niet geopend ben/bestellingen kan ontvangen?
Bij PostNL en Bpost is het mogelijk een 'gesloten verklaring' in te vullen. Hierin geef je aan wanneer jullie wel of, nog belangrijker, niet geopend of aanwezig zijn. Zo komt de postbezorger nooit voor een dichte deur te staan en ontvangen jullie jullie leveringen altijd op een gewenst moment. Bezoek de websites van PostNL en DHL (Bpost partner) voor meer informatie over de 'gesloten verklaring'.
-
Wat betekent de leverstatus op de website?
Bij elk toestel op onze website staat de geschatte leverstatus vermeld. Hieronder vind je de betekenis van de verschillende statussen.