Levertijd

Op deze pagina vind je alle informatie over de levertijden van Gomibo. Heb je een bestelling geplaatst, dan houden we je altijd per e-mail op de hoogte van de verzendstatus van je pakket. Ook kun je deze inzien via je persoonlijke accountpagina.



De levertijd van je bestelling

Bij elk product op onze website staat de geschatte levertijd vermeld. Deze verandert mee wanneer je een ander land selecteert. Nadat je een bestelling hebt geplaatst geldt altijd de levertijd die in je orderstatuspagina vermeld staat. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een Track & Trace-code om je pakket te volgen.

Voor verzending met PostNL geldt: doordeweeks voor 22.00 uur besteld = morgen in huis.
Voor verzending met DHL & Bpost geldt: doordeweeks voor 17.30 uur besteld = morgen in huis.

Uitzonderingen: Het kan gebeuren dat de levertijd van je pakket langer wordt dan vooraf geschat. Bijvoorbeeld vanwege drukte bij de pakketdienst of doordat een toestel moeilijk leverbaar is door de grote vraag. We houden je hierover per e-mail en op je orderstatuspagina op de hoogte.


Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over levertijden. Klik op een vraag om het antwoord te lezen.

  • Wat als mijn bestelling door de brievenbus past?

  • Hoe heb ik mijn bestelling met abonnement het snelste in huis?

  • Wat zijn de levertijden rond de feestdagen?

  • Kan jullie klantenservice me de meest actuele status van mijn bestelling geven?

  • Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

  • Kan ik aangeven wanneer ik wel of niet geopend ben/bestellingen kan ontvangen?

  • Wat betekent de leverstatus op de website?