Verzending

Op deze pagina vind je alles over de verzending en bezorging van je pakket. Heb je een bestelling geplaatst, dan houden we je altijd per e-mail op de hoogte van de verzendstatus van je pakket. Ook kun je deze inzien via je persoonlijke accountpagina.



De verzending van je bestelling

Bij het afronden van je bestelling vind je in de winkelwagen de beschikbare verzendmethoden. Deze veranderen mee wanneer je een ander land selecteert. Vaak kun je er voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen bij een afhaalpunt. Het is mogelijk om een afwijkend leveradres op te geven in de winkelwagen, zo kun je je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen. Wanneer je bestelling niet door de brievenbus past, moet je thuis zijn om het pakket aan te nemen.

Je pakket volgen
Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je zelf je pakket volgen. De Track & Trace-code van je bestelling vind je ook op je orderstatuspagina.


Verzendkosten

In onderstaande tabel zie je wat de verzendkosten van je bestelling binnen België zijn.

Verzendkosten binnen België Per briefpost Per pakketpost Afhalen bij PostNL Afhalen bij Bpost
Los toestel n.v.t. Gratis Gratis Gratis
Accessoire Gratis Gratis Gratis Gratis
Prepaid Gratis Gratis Gratis Gratis
GSM + Abonnement n.v.t. €4,95 €4,95 €4,95
GSM abonnement Gratis Gratis Gratis Gratis

We versturen bestellingen kosteloos naar landen binnen de Europese Unie. In onderstaande tabel zie je wat de verzendkosten van je bestelling naar landen buiten de Europese Unie zijn.


Verzendkosten Per briefpost Per pakketpost
EU-landen Gratis Gratis
Noorwegen Gratis €9,95
Verenigd Koninkrijk Gratis €4,95
Zwitserland Gratis €9,95

Veelgestelde vragen

Heb je nog een vraag over de verzending van je bestelling? Hieronder hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

  • Naar welke landen verzendt Gomibo?

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

  • Door welke bezorgdienst wordt mijn bestelling bezorgd?

  • Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

  • Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?