We horen graag je suggesties! Is je op de website of bij het bestellen iets opgevallen wat beter kan? Laat het ons weten via het contactformulier onderaan onze Klantenservice-pagina. Dankzij jouw feedback kunnen we onze service in de toekomst nog verder verbeteren.
We gaan tot het uiterste om je de best mogelijke service te bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met hoe iets is verlopen. In dat geval willen we het graag samen oplossen.
Heb je een klacht? Stuur deze dan naar ons via het contactformulier onderaan onze Klantenservice-pagina. We nemen iedere klacht heel serieus. Zodra we je bericht ontvangen, onderzoeken we de klacht en krijg je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Heb je je klacht ingediend, maar ben je niet tevreden met de oplossing? Stuur dan schriftelijk een beschrijving van je klacht aan onze manager binnendienst. Stuur een brief naar onderstaand adres, onder vermelding van ‘klacht’.
Gomibo
t.a.v. Manager Binnendienst
Postbus 3023
9701 DA Groningen
Nederland
Als we er samen écht niet uitkomen kun je de onafhankelijke Geschillencommissie SafeShops of Consumentenombudsdienst inschakelen. De Geschillencommissie onderzoekt je klacht en doet een bindende uitspraak. Je kunt ook terecht bij het Europees ODR Platform.