Op onze website plaats je gemakkelijk en snel zelf een bestelling. Je bestelling betaal je via iDeal, creditcard of overboeking.
Heb je een vraag over het plaatsen van een bestelling of het doen van een betaling? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.
Je plaatst zelf eenvoudig een bestelling via onze website. Log in met je zakelijke account om de juiste prijzen en voorraad in te zien. In onze allesvergelijker vind je alle beschikbare telefoons en tablets. Gebruik de zoekbalk in de gele box of kies in de filter het merk waarvoor je de beschikbare aantallen en producten wilt zien. Plaats de gewenste producten in je winkelwagen en bevestig de bestelling. De gegevens die bij ons bekend zijn, zijn al voor je ingevuld.
Voor het plaatsen van een bestelling heb je twee opties:
Dit kan, mail je verzoek naar business@gomibo.be. Wanneer toestellen speciaal op bestelling zijn ingekocht zijn wijzigingen niet per definitie mogelijk, neem ook in deze situatie contact op per mail.
Je kunt betalen via iDeal, Mastercard/VISA of bankoverschrijving. We versturen je bestelling zodra je betaling door ons verwerkt is. Houd er rekening mee dat je bestelling 1 of 2 werkdagen vertraging oploopt als je betaalt via bankoverschrijving. Als Belgische klant kun je ook betalen via Bancontact of Maestro.
In de bevestigingsmail word je via een groene knop doorgeleid naar een betaalpagina. Je kunt hier met iDeal betalen en je vind hier ook de gegevens die je nodig hebt voor het betalen via een overboeking. Deze pagina kun je ook vinden via je account.
Ja, het is mogelijk om je eigen orderreferentie te laten vermelden op de factuur en het verzendlabel. Wanneer je bent ingelogd met je zakelijke account, vind je het invulveld voor de orderreferentie bij je naam- en adresgegevens in de winkelwagen.
Ook voor bestellingen op krediet geldt: voor 23:30 uur besteld, is morgen in huis. Als je bij ons op krediet bestelt geven we je bestelling dus dezelfde dag nog vrij, mits deze binnen het kredietlimiet past en er geen verlopen facturen zijn. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Als het kredietlimiet is bereikt of er een betalingstermijn is verstreken, stellen wij je direct per e-mail op de hoogte.
De mogelijkheid om op rekening te bestellen wordt onderzocht bij een verwachte afname van meer dan vijftig toestellen per jaar. Wil je in aanmerking komen voor krediet? Mail je aanvraag naar business@gomibo.be. Om het bestellen op rekening in orde te maken, vragen we je altijd om een aantal documenten naar ons op te sturen én minimaal 1 order vooruitbetaald te hebben in de afgelopen 2 maanden. De optie om op rekening te bestellen bieden wij in samenwerking met een kredietverzekeraar die de aanvraag beoordeelt. De verwerkingstijd van een kredietaanvraag is doorgaans 1-2 weken.
We verleggen de btw bij orders van meer dan €10.000,- (exclusief btw) of als je als klant een bestelling plaatst met een afleveradres buiten Nederland. Heb je de bestelling inclusief btw al betaald? Binnen 5 werkdagen ontvang je de btw teruggestort op je rekening en kun je in je account de factuur zonder btw terugvinden. Wil je de betaling zonder btw voldoen? Plaats een bestelling, kies voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’ en mail het ordernummer naar business@gomibo.be. Je ontvangt binnen één werkdag een proforma zonder btw en kunt vervolgens betalen.
Let op: in veel gevallen wordt na de eerste order de btw automatisch verlegd. Je hoeft dan geen contact meer op te nemen met business@gomibo.be en de juiste factuur staat direct in je account.
Onze Finance-afdeling maakt deze facturen handmatig op zodra je bestelling verstuurd is of wanneer je deze per e-mail hebt aangevraagd. Heb je de factuur een dag na ontvangst van je bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar business@gomibo.be.