Bestellen en betalen

Op onze website plaats je gemakkelijk en snel zelf een bestelling. Je bestelling betaal je via iDeal, creditcard of overboeking.

Heb je een vraag over het plaatsen van een bestelling of het doen van een betaling? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.


Veelgestelde vragen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Je plaatst zelf eenvoudig een bestelling via onze website. Log in met je zakelijke account om de juiste prijzen en voorraad in te zien. In onze allesvergelijker vind je alle beschikbare telefoons en tablets. Gebruik de zoekbalk in de gele box of kies in de filter het merk waarvoor je de beschikbare aantallen en producten wilt zien. Plaats de gewenste producten in je winkelwagen en bevestig de bestelling. De gegevens die bij ons bekend zijn, zijn al voor je ingevuld.

  • Ik woon niet in Nederland. Hoe plaats ik een bestelling zonder btw te betalen?

    Voor het plaatsen van een bestelling heb je twee opties:

    1. De btw wordt voor betaling verrekend.
      Plaats een bestelling, kies voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’ en mail het ordernummer naar business@gomibo.be. Je ontvangt binnen één werkdag een proforma zonder btw en kunt vervolgens betalen. De bestelling wordt verzonden wanneer de betaling binnen is. De bestelling loopt dus een dag vertraging op.
    2. De btw wordt na betaling verrekend.
      Plaats een bestelling en betaal het volledige bedrag inclusief btw. De bestelling wordt dan direct verzonden. Mail het ordernummer naar business@gomibo.be. Binnen 5 werkdagen ontvang je de btw teruggestort op je rekening. In je account kun de factuur zonder btw terugvinden.

  • Kan ik mijn order wijzigen of annuleren voor verzending?

    Dit kan, mail je verzoek naar business@gomibo.be. Wanneer toestellen speciaal op bestelling zijn ingekocht zijn wijzigingen niet per definitie mogelijk, neem ook in deze situatie contact op per mail.

  • Op welke manier kan ik betalen?

    Je kunt betalen via iDeal, Mastercard/VISA of bankoverschrijving. We versturen je bestelling zodra je betaling door ons verwerkt is. Houd er rekening mee dat je bestelling 1 of 2 werkdagen vertraging oploopt als je betaalt via bankoverschrijving. Als Belgische klant kun je ook betalen via Bancontact of Maestro.

  • Mijn bestelling is geplaatst, maar ik moet nog betalen. Hoe doe ik dit?

    In de bevestigingsmail word je via een groene knop doorgeleid naar een betaalpagina. Je kunt hier met iDeal betalen en je vind hier ook de gegevens die je nodig hebt voor het betalen via een overboeking. Deze pagina kun je ook vinden via je account.

  • Ik wil een interne referentie op de factuur laten vermelden. Kan dat?

    Ja, het is mogelijk om je eigen orderreferentie te laten vermelden op de factuur en het verzendlabel. Wanneer je bent ingelogd met je zakelijke account, vind je het invulveld voor de orderreferentie bij je naam- en adresgegevens in de winkelwagen.

  • Hoe werkt bestellen op krediet?

    Ook voor bestellingen op krediet geldt: voor 23:30 uur besteld, is morgen in huis. Als je bij ons op krediet bestelt geven we je bestelling dus dezelfde dag nog vrij, mits deze binnen het kredietlimiet past en er geen verlopen facturen zijn. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Als het kredietlimiet is bereikt of er een betalingstermijn is verstreken, stellen wij je direct per e-mail op de hoogte.

  • Maak ik aanspraak op het bestellen op krediet?

    De mogelijkheid om op rekening te bestellen wordt onderzocht bij een verwachte afname van meer dan vijftig toestellen per jaar. Wil je in aanmerking komen voor krediet? Mail je aanvraag naar business@gomibo.be. Om het bestellen op rekening in orde te maken, vragen we je altijd om een aantal documenten naar ons op te sturen én minimaal 1 order vooruitbetaald te hebben in de afgelopen 2 maanden. De optie om op rekening te bestellen bieden wij in samenwerking met een kredietverzekeraar die de aanvraag beoordeelt. De verwerkingstijd van een kredietaanvraag is doorgaans 1-2 weken.

  • De btw op de factuur moet verlegd worden. Hoe regel ik dit?

    We verleggen de btw bij orders van meer dan €10.000,- (exclusief btw) of als je als klant een bestelling plaatst met een afleveradres buiten Nederland. Heb je de bestelling inclusief btw al betaald? Binnen 5 werkdagen ontvang je de btw teruggestort op je rekening en kun je in je account de factuur zonder btw terugvinden. Wil je de betaling zonder btw voldoen? Plaats een bestelling, kies voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’ en mail het ordernummer naar business@gomibo.be. Je ontvangt binnen één werkdag een proforma zonder btw en kunt vervolgens betalen.
    Let op: in veel gevallen wordt na de eerste order de btw automatisch verlegd. Je hoeft dan geen contact meer op te nemen met business@gomibo.be en de juiste factuur staat direct in je account.

  • Wanneer ontvang ik een verlegde btw factuur?

    Onze Finance-afdeling maakt deze facturen handmatig op zodra je bestelling verstuurd is of wanneer je deze per e-mail hebt aangevraagd. Heb je de factuur een dag na ontvangst van je bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar business@gomibo.be.